twitter
    Blog-blog Politik Pro Barisan Nasional

Nuffnang

Pengikut

PISAU.NET

sumber :-

PISAU.NET


Berdemo Bantah Nama Allah Adalah Musuh Pakatan - PAS

Posted: 30 Dec 2012 04:30 PM PST

Yang berdemo baru baru di Masjid Simpang 6 Komtar rupanya musuh pakatan rakyat. PAS Pulau Pinang dakwa tindakan membantah mengenai isu penggunaan nama Allah adalah bercanggah dengan persetujuan diantara parti didalam pakatan.

Semasa muktamar dah beberapa kali pesan kepada ahli PAS,bukankah kepentingan tahaluf siyasi bersama DAP dan walaq kepada para pemimpinnya mengatasi kepentingan agama. Apa kejadahnya ahli PAS bersusah payah turun dijalan raya membantah. Tak perlu bantah bantah.. bukankah Nik Aziz dan para pemipin PAS kata ..Allah tuhan Kristian dan Allah tuhan umat Islam namanya sama saja..tak gitu?

Kepada ahli PAS harus mengaji bab pluralisme lebih mendalam..barulah dapat menghayati bahawa semua agama adalah sama..semua tuhan adalah sama tak gitu.. Pluralisme dan liberalisme sekarang ini begitu kuat didakwah oleh Anwar malah didalam PAS juga ramai yang menganut fahaman ini.

Apa salahnya tuntutan Guan Eng?Niat murni Guan Eng demi menyemarakkan pluralisme dan liberalisme harus disokong oleh umat Islam.. Bukankah ini yang dimahukan oleh para penyokong pakatan?

Ketua Penerangan PAS Negeri Pulau Pinang, Bukhori Ghazali mengingatkan ahli PAS negeri ini lebih berhati- hati dengan strateji musuh yang sengaja mencari jalan memecahkan perpaduan dalam Pakatan Rakyat untuk memenangkan Umno dan Barisan Nasional (BN).


Musuh sekarang tambahnya, tidak lagi berhadapan dengan PAS tetapi mempergunakan bekas kepimpinan PAS untuk mengucar kacirkan istiqamah perjuangan yang telah terpahat lama dalam diri ahli.

Penggunaan nama Allah ujarnya, telah pun diputuskan oleh kepimpinan PAS dan tidak timbul percanggahan sehingga perlu melakukan demontrasi di Masjid Simpang Enam selepas solat Jumaat semalam.
"Berhati-hatilah dengan taktik musuh yang telah menyelinap masuk menerusi bekas kepimpinan PAS yang telah menjauhkan diri dari perjuangan.  Mereka sedang berusaha memecah belahkan perpaduan yang dipupuk dalam Pakatan Rakyat untuk membantu BN kekal berkuasa," tegasnya.-Harakah



Pisau kata " Rupanya yang bantah penggunaan nama Allah musuh PAS  yer.."

Sindir Anwar ? Hairi Dakwa CCTV Canggih

Posted: 30 Dec 2012 07:00 AM PST




Pisau kata "bro hairie...tak takut tok guru marah ka kata kat anugerah tuhan pkr tuh?tak cium bau syurga parti pas nanti bro"

Video: Umat Islam Hati Hitam Tak Sokong PAS?

Posted: 30 Dec 2012 04:30 AM PST

Nik Aziz kata orang Umno solat tak dapat pahala ...tak masuk syurga...Nik Aziz kata  Umno tak Islam..jangan undi selain Umno..Undi DAP pun boleh pahala beb..

Ustaz budak pula kata ulama dalam PAS kesemuanya para nabi..patutlah pengikut PAS kata kalau tak sokong PAS di padang masyar nanti tak dapat syafaat tok guru..

Korang tau tak hati korang gelap..hitam dzolmat... ini semua punca tak pakai baju hijau..Anak Nik Aziz kata tak terima hidayah.Dia kata Allah mahukan orang PAS takluk Putrajaya..


 
Pisau kata "Oh rupanya Tuhan PAS suruh puak ambil alih Putrajaya..patutlah sanggup berguling atas jalan"

Makan Duit Peneroka RM11 Juta ? Mazlan Dan Peguam PAS Kenyang

Posted: 30 Dec 2012 01:37 AM PST

Inilah sebenarnya yang berlaku, Apabila Mazlan Aliman berselingkoh dengan ANAK .Peneroka bukan saja ditipu malah wang mereka turut hilang.

PAS tak boleh lari dari kerja menipu  orang kampung, Ramai peneroka Felda ditipu sebab itulah tidak mengejutkan jelajah Oren dibantah hingga di serbu oleh para peneroka . Video dibawah tidak mungkin akan didedahkan oleh blog atau media haprak pakatan.

Sekarang ini Mazlan Aliman adalah liabiliti kepada PAS. Ramai ahli PAS sudah muak dengan Mazlan..setiap tuduhan dan dakwaan beliau kesemuanya pembohongan semata mata.Dah kehabisan modal sekarang kerjanya mahu menghasut dan mempolitikkan apa saja asalkan matlamat tercapai.

Video dibawah menjadi bukti PAS dan para peguamnya makan duit dan menzalimi rakyat marhain. Apa kejadahnya makan duit peneroka untuk pi umrah?
 Nampak gayanya kegiatan Mazlan Aliman bersama ANAK membawa padah kepada PAS dengan kehilangan ahli dalam Felda Kemahang 3. Ikuti penjelasan oleh bekas ahli PAS yang sudah berang dengan 'penipuan' yang dilakukan oleh Mazlan Aliman bersama kumpulan peguam yang dilantik beliau dalam kes saman peneroka Felda Kemahang 3 keatas Felda.-MinaqJinggo


Pisau kata" Ramai yang kena tipu dengan PAS"

Selepas Ostad Badrul,Kini Sorang Lagi Mencabul

Posted: 29 Dec 2012 10:30 PM PST

Bak mencabul ,panjat atas perut bini orang,kaunseling jam 3 pagi,pekena konekto dalam toilet,tembak torpedo kat China Doll kita serah kat pemimpin pakatan.. Puak ni serba boleh..

Pemimpin haprak pakatan bukan saja pandai berselingkoh..bab selingkohan pun pandai jugak.. Dari menjalang dengan DAP hinggalah kepada bab mencabul agama..


Pisau kata "Apa cerita dengan Ostad Badrul...kes kaunseling dengan bini orang senyap jer.."

PISAU.NET


Berdemo Bantah Nama Allah Adalah Musuh Pakatan - PAS

Posted: 30 Dec 2012 04:30 PM PST

Yang berdemo baru baru di Masjid Simpang 6 Komtar rupanya musuh pakatan rakyat. PAS Pulau Pinang dakwa tindakan membantah mengenai isu penggunaan nama Allah adalah bercanggah dengan persetujuan diantara parti didalam pakatan.

Semasa muktamar dah beberapa kali pesan kepada ahli PAS,bukankah kepentingan tahaluf siyasi bersama DAP dan walaq kepada para pemimpinnya mengatasi kepentingan agama. Apa kejadahnya ahli PAS bersusah payah turun dijalan raya membantah. Tak perlu bantah bantah.. bukankah Nik Aziz dan para pemipin PAS kata ..Allah tuhan Kristian dan Allah tuhan umat Islam namanya sama saja..tak gitu?

Kepada ahli PAS harus mengaji bab pluralisme lebih mendalam..barulah dapat menghayati bahawa semua agama adalah sama..semua tuhan adalah sama tak gitu.. Pluralisme dan liberalisme sekarang ini begitu kuat didakwah oleh Anwar malah didalam PAS juga ramai yang menganut fahaman ini.

Apa salahnya tuntutan Guan Eng?Niat murni Guan Eng demi menyemarakkan pluralisme dan liberalisme harus disokong oleh umat Islam.. Bukankah ini yang dimahukan oleh para penyokong pakatan?

Ketua Penerangan PAS Negeri Pulau Pinang, Bukhori Ghazali mengingatkan ahli PAS negeri ini lebih berhati- hati dengan strateji musuh yang sengaja mencari jalan memecahkan perpaduan dalam Pakatan Rakyat untuk memenangkan Umno dan Barisan Nasional (BN).


Musuh sekarang tambahnya, tidak lagi berhadapan dengan PAS tetapi mempergunakan bekas kepimpinan PAS untuk mengucar kacirkan istiqamah perjuangan yang telah terpahat lama dalam diri ahli.

Penggunaan nama Allah ujarnya, telah pun diputuskan oleh kepimpinan PAS dan tidak timbul percanggahan sehingga perlu melakukan demontrasi di Masjid Simpang Enam selepas solat Jumaat semalam.
"Berhati-hatilah dengan taktik musuh yang telah menyelinap masuk menerusi bekas kepimpinan PAS yang telah menjauhkan diri dari perjuangan.  Mereka sedang berusaha memecah belahkan perpaduan yang dipupuk dalam Pakatan Rakyat untuk membantu BN kekal berkuasa," tegasnya.-Harakah



Pisau kata " Rupanya yang bantah penggunaan nama Allah musuh PAS  yer.."

Sindir Anwar ? Hairi Dakwa CCTV Canggih

Posted: 30 Dec 2012 07:00 AM PST




Pisau kata "bro hairie...tak takut tok guru marah ka kata kat anugerah tuhan pkr tuh?tak cium bau syurga parti pas nanti bro"

Video: Umat Islam Hati Hitam Tak Sokong PAS?

Posted: 30 Dec 2012 04:30 AM PST

Nik Aziz kata orang Umno solat tak dapat pahala ...tak masuk syurga...Nik Aziz kata  Umno tak Islam..jangan undi selain Umno..Undi DAP pun boleh pahala beb..

Ustaz budak pula kata ulama dalam PAS kesemuanya para nabi..patutlah pengikut PAS kata kalau tak sokong PAS di padang masyar nanti tak dapat syafaat tok guru..

Korang tau tak hati korang gelap..hitam dzolmat... ini semua punca tak pakai baju hijau..Anak Nik Aziz kata tak terima hidayah.Dia kata Allah mahukan orang PAS takluk Putrajaya..


 
Pisau kata "Oh rupanya Tuhan PAS suruh puak ambil alih Putrajaya..patutlah sanggup berguling atas jalan"

Makan Duit Peneroka RM11 Juta ? Mazlan Dan Peguam PAS Kenyang

Posted: 30 Dec 2012 01:37 AM PST

Inilah sebenarnya yang berlaku, Apabila Mazlan Aliman berselingkoh dengan ANAK .Peneroka bukan saja ditipu malah wang mereka turut hilang.

PAS tak boleh lari dari kerja menipu  orang kampung, Ramai peneroka Felda ditipu sebab itulah tidak mengejutkan jelajah Oren dibantah hingga di serbu oleh para peneroka . Video dibawah tidak mungkin akan didedahkan oleh blog atau media haprak pakatan.

Sekarang ini Mazlan Aliman adalah liabiliti kepada PAS. Ramai ahli PAS sudah muak dengan Mazlan..setiap tuduhan dan dakwaan beliau kesemuanya pembohongan semata mata.Dah kehabisan modal sekarang kerjanya mahu menghasut dan mempolitikkan apa saja asalkan matlamat tercapai.

Video dibawah menjadi bukti PAS dan para peguamnya makan duit dan menzalimi rakyat marhain. Apa kejadahnya makan duit peneroka untuk pi umrah?
 Nampak gayanya kegiatan Mazlan Aliman bersama ANAK membawa padah kepada PAS dengan kehilangan ahli dalam Felda Kemahang 3. Ikuti penjelasan oleh bekas ahli PAS yang sudah berang dengan 'penipuan' yang dilakukan oleh Mazlan Aliman bersama kumpulan peguam yang dilantik beliau dalam kes saman peneroka Felda Kemahang 3 keatas Felda.-MinaqJinggo


Pisau kata" Ramai yang kena tipu dengan PAS"

Selepas Ostad Badrul,Kini Sorang Lagi Mencabul

Posted: 29 Dec 2012 10:30 PM PST

Bak mencabul ,panjat atas perut bini orang,kaunseling jam 3 pagi,pekena konekto dalam toilet,tembak torpedo kat China Doll kita serah kat pemimpin pakatan.. Puak ni serba boleh..

Pemimpin haprak pakatan bukan saja pandai berselingkoh..bab selingkohan pun pandai jugak.. Dari menjalang dengan DAP hinggalah kepada bab mencabul agama..


Pisau kata "Apa cerita dengan Ostad Badrul...kes kaunseling dengan bini orang senyap jer.."

0 ulasan:


BLOG - BLOG BARISAN NASIONAL